Een mythe: als je doet wat je altijd deed…
George Parker2022-01-27T20:51:09+00:00maart 11th, 2020|Bruikbare kunst en wetenschap|
Disney’s expansiedrift en Walt’s oorspronkelijke drijfveer
George Parker2022-01-27T20:49:40+00:00februari 19th, 2020|Bruikbare kunst en wetenschap, Geen onderdeel van een categorie|
Doorbreek het jojo-effect van organisatieontwikkeling!
George Parker2022-01-27T20:55:22+00:00januari 30th, 2020|Useful science and art|
Essentie: films in vijf seconden en omgekeerd opruimen
George Parker2022-01-27T21:00:39+00:00november 20th, 2019|Bruikbare kunst en wetenschap|
Geheimtaal
George Parker2022-03-04T07:31:01+00:00oktober 30th, 2019|Bruikbare kunst en wetenschap|
Een nieuw boek! Verbeelding-Realiteit-Mysterie.
George Parker2022-03-04T07:31:53+00:00oktober 17th, 2019|Bruikbare kunst en wetenschap|
Meest recente berichten
Archief
- juni 2023
- februari 2023
- juni 2022
- maart 2022
- februari 2022
- januari 2022
- oktober 2021
- mei 2021
- maart 2021
- februari 2021
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- september 2020
- juli 2020
- juni 2020
- mei 2020
- april 2020
- maart 2020
- februari 2020
- januari 2020
- november 2019
- oktober 2019
- september 2019
- augustus 2019
- juli 2019
- juni 2019
- mei 2019
- april 2019
- maart 2019
- februari 2019
Categorieën
Meta
Check our latest videos
Wat klanten zeggen:
George Parker, een geweldige illusionist, mentalist, alchemist, schrijver, coach, spreker, trainer een vakman met waanzinnige energie, ideeën en drive. Door ‘De Grote dag van de Creativiteit’, met Amsterdam als inspiratiebron, kreeg ik prachtige inzichten, een scherpe focus en handvatten om mijn concepten verder te concretiseren.
George is a very interesting, funny and very skilled public speaker, host and performer. He knows how to keep the attention of the audience and is not shy to show his magic tricks to do so. Highly recommended!
George heeft met zijn humoristische, energieke performance laten zien dat een enkel fenomeen door meerdere personen verschillend kan worden uitgelegd. Geloof niet enkel op je eigen perceptie in besluitvorming.
George heeft op humoristische, energieke wijze onze organisatie aan het denken gezet dat percepties, die je (deels) zelf kunt realiseren, in grote mate de keuze van een klant voor ons product positief beïnvloeden.
George heeft met veel energie en humor, de verkooporganisatie aan het nadenken gezet dat je een winnaar kunt zijn als het eigen gelijk en routines ruimte maken voor innovatie en meebewegen met nieuwe ontwikkelingen en trends.
–
Recente reacties